Friday 17 June 2011

Hari Sahabat Sedunia!



Eh hari nie hari sahabat sedunia ke? eh sukahati la bila2 pun..hari nie tetiba nk raikan hari sahabat sedunia..tp dunia saya je la..dunia korang saya xtau bila selebret..mereka2 ni adalah sahabat dunia akhirat saya..yang slalu ada bila susah dan senang..share gelak2..share perangai gila n x senonoh (seriesli x senonoh..n jgn pikirkannye punn)..share gedix2..klu kena sound tu tepek je kena kat muka..tp xde simpan dlm hati pon..paling2 pun nanges dalam hati (saya je!)..sebab diorg sume hati kental..sy emo sket..hati selembut sutera..perangai ganas tp dlm hati ada kapas :)

Walaupun mereka x seistimewa En K saya (terpaksa letak nama sebab dia tau sy tgh update blog..kang x mention nama dia merajok plak..nanges guling2..haishh), mereka tetap istimewa..

p/s : tq to En K sebab hari2 sibok nk bukak blog sy tgk ada update or x..haha dia plak eksited.. :p


No comments:

Post a Comment